Glavna funkcionalnost ovog modula je mogućnost razmene finansijske dokumentacije između opštinske uprave i indirektnih budžetskih korisnika. Kompletna razmena dokumentacije se vrši u realnom vremenu uz potpunu kontrolu korisničkih prava i unapred definisanih pravila razmene. Pre svega, sistem prepoznaje prijavljenog korisnika, odmah nakon logovanja. U zavisnosti od toga da li je prijavljeni korisnik iz opštinske uprave ili budžetski korisnik, određuju se i dozvoljena prava i funkcije programskog rešenja…
U folderu za obradu, vrši se unos i obrada dokumenata. Novouneti dokument, uz definisanu pripadnost opštinskoj službi i ostale elemente dokumenta, dobija status U OBRADI. Kao takav, pojavljuje se u pregledu dokumenata za koje je potrebna kontrola od strane odgovornog službenika opštinske uprave.
Službenik opštinske uprave vrši kontrolu dokumenta koji se u statusu obrade. Ukoliko je dokumentacija kompletna, odabrani dokument sa zavodi i dobija status ZAVEDEN. Dokumenta sa takvim statusom, čekaju finansijsku realizaciju (transfer novca) nakon čega se obeležavaju i trajno arhiviraju. Ukoliko uneti dokument nije kompletan, službenik opštinske uprave, prosleđuje odabrani dokument nazad budžetskom korisniku, sa komentarom šta je potrebno dopuniti. Budžetski korisnik dobija poruku o nekompletnom dokumentu i vrši zahtevane korekcije. Nakon toga, ponovo vraća dokument na kontrolu službeniku opštinske uprave. Na ovaj način, obezbeđena je potpuna kontrola razmene finansijske dokumentacije između opštinske uprave i budžetskih korisnika.